nuffnang adds

Thursday, 30 January 2014

Tak sedap..


Kan aku ada cerita pasal vitamin c yang Akiff suka makan tu. Yang dia buat2 BATUK tuu.. Kan vitamin dia dah habis.. En Hubby aku beli la jenis lain. Tapi yang ni MultiVitamin.. Dalam botol ni ada macam2 jenis flavour n color.. Mula2 tu Akiff memang suka laa.. Asyik mintak ja.. Esoknya aku bagi kat dia.. Aku bagi yang warna kuning.. Dia gigit sikit.. Lepas tu dia luah.. Dia cakap tak sedap.. Hmm.. Aku try la rasa.. Memang yang warna kuning tu tak sedap.. Huhuhu.. Pandai memilih dah sekarang. Lusanya aku bagi la color lain.. Dia tak mau dah. Dia cakap TAK SEDAP.. Aku kata yang ni sedap.. Warna lain pulak.. Dia tutup mulut dengan tangan tak bagi aku suap.. Nanti la ummie suruh abah beli lain..

6 comments:

  1. salam
    singgah pagi
    thanks sudi follow blog anum
    nanti tgk blog anum next week ek ada hadiah

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah, 1st time datang ke sini.. done follow anda.... dari : http://thescreammer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dia trauma kot kak dgn yg kuning tu.. rase lemon ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya laaa.. rasa masam sikit.. Sbb tu kut..

      Delete
  4. salam...ayu blogwalking sini... ada masa nanti sudi2kan lah join segmen ayu ye...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/01/segmen-blogwalking-cny-bersama.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...