nuffnang adds

Wednesday, 8 January 2014

Mainan yang baru beli...

Semalam aku n En. Hubby pi pasar malam yang dekat dengan rumah ni.. Beli barang dapur.. Selalunya beli kat pasaraya ja.. Tapi kali ni sebab nak beli daging.. Borong sekali la yang lain.. Jalan punya jalan jumpa kedai mainan.. Apa lagi.. Mainan Akiff la.. Kalau boleh Hubby aku tak nak yang ada battery.. Payah.. Lepas main sat Akiff biar ja.. Pilih punya pilih ambil kereta jugak.. Kereta lagii... Dalam satu kotak tu ada 3 buah kereta n 1 tow truck.. 

Tengok kat bawah tu apa jadi? Sat aja terkeluaq... Main macam mana aku pun tak tau.. Tak mau beli.. Kesian.. Tapi, aku boleh kut buat hati kering tak belikan kat dia.. Hihihihi.. Boleh percaya ka? 



4 comments:

  1. haha biasa lah tu budak budak memang macam tu lagi2 lelaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu laa.. habis bersepah dengan mainan dia jer..

      Delete
  2. anak buah Zam yg lelaki tu pun minat watak animasi Cars ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akiff tak kisah.. asalkan kereta.. Hihihii..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...