nuffnang adds

Sunday, 26 January 2014

Note 1 ku rosak...

Dah 3 hari Note 1 aku rosak.. Mula-mula dia dah bagi hint dah. Screen Note 1 ku dah mula gedik-gedik. Aduuuss.. Nak sakit ka nii.. Dah la fulus belum ada nii.. Huhuhuhu.. Esok tuu.. Tiba-tiba screen terus gelap.. Lepas tu kluar putih.. Huhuhu.. 

Gambar ni kidnap dalam FB En Hubby aku.. Nampak tak jadi macam mana..

Lepas ni aku tak mau pakai SAMSUNG dah.. Huhuhu.. Merajuk.. Sebab ramai kawan En Hubby aku pakai samsung pun problem. Problem pasai usb charger dia la.. Sebelum ni Note 1 aku dah kena serangan virus dah.. 

Pssst... Sekarang ni pinjam tab Akiff.. Berebut jugak la si Akiff nak tab dia.. Bila aku cakap kat dia.. Ni tab ummie.. Dia jawab Tab Akiff aaa.. Hihihi.. Pandai dia. Kenal jugak la tab dia walaupun aku dah bukak sarung dia.. Hahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...