nuffnang adds

Friday, 10 January 2014

Budak kecik ni pandai mintak duit..

Semalam pergi jalan2 ke Jusco Mahkota Cheras.. Aku lebih suka mai Jusco ni berbanding Jusco Cheras Selatan sebab tak crowded sangat.. Bukan nak beli apa pun.. Bawak Akiff jalan2 jaa.. Ya laaa... Org tu nak pegi jalan tinggai kita kan Akiff kan? Hihihihi.. Sebagai ganjaran En. Hubby bawak la pi jalan2.. 

Kat Jusco ni.. Biasa laaa.. Mesti ada mainan yang letak coin n gerak dengan muzik.. Akiff pantang nampak benda alah ni.. Dia mesti melompat keriangan.. Hahaha.. Semalam.. Naik ja  mainan tu.. Akiff kata "DUIT.. DUIT.." Siap tunjuk kat coin slot tuu..

Haaaiii.. Dah dua kali dah bila naik mainan ni dia mintak duit.. Dulu juz naik jaa.. Tak yah nak sibuk2 letak duit nak bagi gerak.. Anak Ummie dah besar dah.. 


Nampak tak excitednya budak kecik ini..





Haa.. Petang ni Akiff nak pi umah MAMA JA dia kat Shah Alam.. Stay sana dalam dua malam macam tuu.. Tak tau la macam mana.. Nanti aku update eek..

2 comments:

  1. mainan ni mmg fevret budak2..anak buah sy pon suka naik juga..mmg klu boleh avoid lalu kat sini..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. Kalau boleh nak elak.. Kadang2 tunjuk arah lain sbb tak nak bagi dia nampak..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...