nuffnang adds

Saturday, 4 January 2014

Bila hujan lebat...


Nampak tak gambar di atas tu.. Faham tak apa yang aku cuba sampaikan.. Haaa.. Hujan lebat.. Nampak tak gelap nun jauh di sana.. Maknanya hujan memang leeeebbaaat gila..

Kelmarin petang dalam pukul 4.15 petang hujan lebat.. Siap guruh lagi.. Masa ni akiff dah lena tak ingat apa dah.. Kalau dia ada sure lari mai kat aku nii.. Aku kalau hujan lebat memang aku akan susah hati.. Bukan apa.. Ingat hubby aku la.. Balik naik moto.. Takut jadi apa2.. Sapa tak sayang bini laki woi.. Mintak dijauhkan benda2 buruk la.. Dulu masa aku anak dara lagi.. Cheeewaah.. Aku memang akan risau bila tinggal sorang2.. Risau sebab mak n arwah bapak aku tak balik dari kedai lagi.. Dah la naik moto.. Entah kenapa.. Hati ni akan risau bila hujan lebat. Dalam kereta pun sama.. Haa.. Bila hujan lebat jaa.. Aku akan slow radio.. Sampai hubby aku tegur.. Kenapa slow radio.. Aku akan kata hujan lebat.. PELIK KAN? Mesti hubby aku hairan.. Bukan apa.. Nak suruh fokus kat jalan tuu.. 

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...