nuffnang adds

Wednesday, 8 January 2014

Lukisan Akiff!!!



Nampak tak lukisan kat atas tuu.. Aku lukis rumah, pokok n awan kat akiff.. Ajar sikit dia colour.. Tengok.. Cantik tak lukisan akiff? Hihihihi.. Pandai Akiff colour.. Yang colour biru n hijau tu aku la punya kerja.. Hihihihi... Sebelum ni ada aku bg dia pegang pensil.. Laa ni aku bagi dia krayon..

Tak sempat aku nak keek.. Hihihi.. Akiff macam biasa la.. Mula2 ja dia serius.. Lepas tu dia dah start nak main.. Tukar2 tangan.. Aku biar ja dulu.. Kejap dia guna tangan kanan.. Lepas tu tangan kiri.. Last2 guna dua2 belah tangan la senang.. Cepat habis.. Haaaammmeeek..

Kalau nak tahu? Akiff ni pembersih sikit.. Tak boleh tengok tangan dia kotor.. Mesti lari pi dapur nak basuh tangan.. Dua tiga kali jugak la membasuh tangan dia.. Adoiii.. Nak tergelak pun ada..


Psssst : Kalau nak tengok aktiviti sebelum ni KLIK SINI..

2 comments:

  1. saya kecil2 dulu tak pandai mewarna mak selalu membebel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi.. Mak membebel tu nk bg kite pandai.. ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...