nuffnang adds

Friday, 2 May 2014

WhatsApp penghubungku..


Ni gambar-gambar Akiff yang dikirimkan melalui WhatsApp dari adik aku.. Ni gambar Akiff masa kat kampung.. Hampir setiap hari aku akan mintak gambar Akiff kat adik aku kat kampung.. Masa Akiff ada dengan En. Hubby pun aku akan mintak gambar Akiff.. Kalau tak minta pun nanti En. Hubby akan kirim gambar dia atau video dia.... Rindunya ummie kat Akiff..

8 comments:

  1. sedih nya bila terpksa berjauhan dgn yg tersyg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedih.. Tapi terpaksa la.. Huhuhu..

      Delete
  2. kesiannya.. balik la jenyuk kejap.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti sekolah baru boleh balik jenguk.. Tiket flight bln 5 dah siap sedia beli dah.. Balik ja belum boleh lagi. HUhuhu..

      Delete
  3. sedihnyeee. saye tinggal anak seminggu je pun g kursus.. tiap2 hari nangis..haha.. mak yang over kan.. anak rilek jee..siap enjoy giler dok kat kg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. Anak relax ja.. ingat main ja..

      Delete
  4. huwaaaa sedihnyaa. sabar ehh.. tak lama dah duduk situuu nanti boleh balik siniiiiii ;)) sabar ehhhh ;))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...