nuffnang adds

Saturday, 3 May 2014

Akiff bercakap guna Mini PopPhone.

Assalamualaikum..

Akiff ni salah satu perangai dia tak suka cakap phone.. Tak kira la sapa pun.. Kalau boleh cakap dengan dia tu kiranya bertuah la.. Kadang-kadang tu lari mengekek ketawa tak mau bercakap.. Lebih teruk lagi dia akan tutup mukadia dengan bantal.. Punya la payah nak cakap.. Sebab tu kalau dia tak mau cakap dengan aku tak kisah sangat.. Dah tau dah perangai dia..

Baru-baru ni En Hubby aku beli Mini PopPhone. Kut kut dia mau cakap guna Mini PopPhone ni.. Hasilnya... Macam di bawah ni.. Dapat aku bercakap dengan dia jugak.. Walaupun kadang-kadang dia main-main.. Hahaha... 


Nampak tak? Bukan main bergaya bercakap guna Mini PopPhone ni.. Hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...