nuffnang adds

Monday, 26 May 2014

Akiff merajuk..

Assalamualaikum..

Hari tu kan Akiff n My Hubby datang jenguk aku.. Ada "tragedi oktober" berlaku masa Akiff kat sini.. Akiff tiba-tiba merajuk dengan aku.. Al kisahnya macam ni...


Ada pelajar aku bagi aku hadiah yang satu-satunya berbalut ni... So, bawak balik la ke hotel.. Bila Akiff nampak tu bukan main suka la dia.. Ingat orang bawak balik hadiah kat dia.. Lepas tu dia cakap.. Yeaaahhh... Akiff punya.. Berkali-kali cakap kat abah dia.. Lepas tu cakap kat aku.. Aku pulak saja nak ngusik dia.. Bukan laa... Ni ummie punya... Terus sentap.. Tak bercakap.. Tertonggeng dah.. Mata dah berair.. Aku dah rasa serba salah dah... Puas jugak pujuk dia.. Abah dia pun pujuk dia tak jalan.. Lama-lama tu baru okey.. 

Nampak tak? Bukan main suka dia bukak hadiah.. Apa la ummie ni.. Dah la lama tak jumpa lepas tu ngusik pulak.. Hahaha... Sorry okey.. Akiff sekarang sensitif sikit kalau aku marah.. Dulu tak per pun.. Kalau aku cakap macam mana pun tak apa.. Sekarang ni tak boleh..


Pssst  : Entry AUTO PUBLISH..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...