nuffnang adds

Saturday, 24 May 2014

Lukisan Warna Warni

Assalamualaikum..

Ada salah seorang pelajar aku ni dia kalau warna suka campur warna.. Habis semua warna dia nak warna..


Ni la pelajar kesayangan aku ni.. Pelajar ni Sindrom Down. Nampak tak gambar di atas? Tu pun dia campur-campur warna jugak.. Dia ni kalau buat sesuatu kerja kita kena tengok.. Kalau tidak habis dia conteng..



Nampak tak lukisan dia? Walaupun campur aduk warna tapi cantik jugak.. Aku berkenan dengan kombinasi warna dia..


Pssstt : Segala paparan ini bukan untuk memperlekehkan seseorang itu.. Tapi hanya untuk berkongsi pengetahuan bersama ampa semua tentang pelajar di pendidikan khas..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...