Sunday 18 May 2014

Sambutan Hari Guru 2014

Assalamualaikum..

Guru : Pencetus Kreativiti, Penjana Inovasi. Tema Hari Guru Tahun 2014.  Rasanya masih sempat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru Malaysaia.. Terutamanya bekas guru-guru yang pernah mengajar aku.. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang berada di mana jua.. Semoga menjadi guru yang cemerlang, berdedikasi dan cekal..

Hadiah dari anak-anak kesayanganku.. Hadiah yang amat aku hargai..


Persembahan anak-anakku semasa Sambutan Hari Guru. Nyanyian lagu "Kau Ilhamku" dan "Sandiwara Cinta"..








Selepas sambutan Hari Guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Sibu Jaya... Sebelah malam pulak ada Dinner di Hotel TanahMas, Sibu.



Dari kiri kak sya, ila, aku n kak su.. 



Antara menu dinner yang aku sempat snap.. Lepas tu tak sempat dah.. Hahaha.. Semua pakat nak makan.. Hmmm.. Ni salah satu makanan cina.. Aku tak tau apa nama.. 



Ni sup ayam...



No comments:

Post a Comment