nuffnang adds

Saturday, 3 May 2014

Lelaki berkumis dan berjanggut?

Assalamualaikum..

Bagaimanakah pilihan hati ampa semua? Berkumis kah? Berjanggut kah? Atau licin tanpa secalit bulu di muka.. Hahahaha... Secalit bulu tuu..

Tadi petang En Hubby hantar gambar WhatsApp kat aku. Gambar dia n Akiff makan aiskrim.. Bukan main suka dia.. Tengok-tengok.. Ada sejemput hitam kat dagu.. En Hubby cakap dia saja gatai nak simpan janggut.. Nak tengok handsome ka tak.. En Hubby cakap sementara aku tak ada ni dia saja la nak simpan.. Nanti bila aku dah balik semenanjung dia cukur la..


Nampak tak? Ada ciput janggut kat situ.. Entah la. Nak kata aku tak suka memang aku tak suka.. Hahaha.. Arwah bapak aku dulu pun ada jugak berkumis.. Handsome ja.. Nampak sesuai ja.. Hahaha.. Entah laa.. Dengan En Hubby ni aku tak suka dia simpan janggut atau misai.. Nampak pelik pulak.. Macam tak sesuai ja... Hahaha...

7 comments:

  1. saya suka lelaki yang berjambang halus macam ian somerhalder. ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau muka ian somerhalder okey jer.. Hahaha..

      Delete
  2. Hehehe ok aper Abah Careno camtu hahhaa ...
    Aqiff siap gelak2 tu ...
    Semoga cepat dapat tukar ke Semenanjung ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... Terima kasih kerana mendoakan..

      Delete
  3. suka lelaki yang ada janggut.. nampak manehhh ja hhehhehe

    ReplyDelete
  4. saya pun suka yang ada janggut. nampak lelaki manis je

    ReplyDelete
  5. Hihihi.. Bila tengok org lain nampak macam okey.. Tapi mai tang laki.. Nampak tak okey.. Hihihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...