nuffnang adds

Monday, 28 April 2014

Nuffnang?


Aku rasa Nuffnang ni tak memberi kesan kepada aku laa... Dah berbulan dan bertahun.. Aku tengok angka aku tak menjangkau angka puluh pun.. Ka aku yang tak tahu macam mana dia berfungsi? 



8 comments:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini x sempat nak baca sangat sebab bz
    happy day

    ReplyDelete
  2. kita pun tak pandai mcm awk gak..jom kita anjur GA bersama..hihiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niat hati tu ada la nk buat GA.. Tapi masih belum sempat lagi..

      Delete
  3. Slm kenal

    Akak tak pernah check pun ..maklum la berblog pun ala kdr je... :-)

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan.. boleh cek kat website nuffnang..

      Delete
  4. kene rajin BW.. Bila trafik naik in syaa Allah akan ada income tu.. slm perkenalan.. dan Fiza bls kunjungan dan folo sini juga...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...