nuffnang adds

Friday, 4 April 2014

Meja Serbaguna yang Comel...

Assalamualaikum... 

Cerita ni dah lama.. Tapi aku baru nak Up entry hari ni.. Basi pun basi la.. Hahaha... Ada hari tu sebelum masuk rumah sewa baru kat Sibujaya ni.. Aku shopping sakan la barang2 keperluan rumah n kegunaan aku sendiri.. Ehhh... Aku tak bagi tau ka yang aku dah pindah rumah sewa seminggu sebelum balik cuti.. Sorry... 

Sekali harung la aku bagi tau kat sini.. Aku memang dah pindah rumah. Tidak lagi menumpang.. Menyewa bersama cikgu baru yang masuk awal sebulan dari aku.. Cikgu pendidikan Seni.. Jiran pun ramah mesra.. Bagus dapat jiran macam ni.. 

Eeehh... Macam dah lari tajuk ja... Hahaha... Tak apa kan? Okay.. Berkenaan meja serbaguna yang lagi comei lotei nii... Meja ni aku beli kat Cosway dengan harga RM31.90.. Kalau sesiapa yang ahli Cosway yang ada kupon boleh la dapat murah dengan reedeem kupon tu..

Haa... Comei tak? Muat satu laptop...






Ada kaki dua macam ni..

Kat belah dalam boleh isi barang...Nampak tak? Best kan? Hihihihi...

2 comments:

  1. assalamualaikum
    dan salam jumaat
    singgah pagi

    ReplyDelete
  2. kalo ada meja cmni tak la letih sangat nak ngadap laptop lama2 hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...