nuffnang adds

Wednesday, 30 April 2014

Kejohanan Balapan & Padang Pendidikan Khas Peringkat Negeri Sarawak 2014

Kejohanan Balapan & Padang Pendidikan Khas Peringkat Negeri Sarawak 2014 berlangsung dari 28hb hingga 30hb 4 2014... Kat sini aku muatkan gambar-gambar yang berlangsung sepanjang perjalanan acara sukan.. Terutama pelajar PPKI SMK SibuJaya.. 


Waaa... Dapat tag pegawai lagi...


Tengah menunggu acara lontar peluru dan melempar cakera..

Ramainya penonton..




Nampak tak pelajar yang kat depan tu tengah semangat practice nak lontar peluru..



Cikgu-cikgu pun semangat jugak tuu... Hahaha..

Muka takut tunggu 4 x 100m..



Masa ni singgah Giant masa break time.. Siap massage lagi.. Hilang sikit sakit kaki tu..


Bergambar dengan cikgu kesayangan mereka.. Hihihi..

Masa ni acara 100m.. Bukan main laju depa pecut.. Huhuhu.. Kecut perut aku tengok..


Pemandanga yang indah di sini..

Sempat lagi berposing sebelum acara perbarisan penutup.. Hihihi.. Yang tengah tudung hitam tu Penyelaras PPKI SMK Sibu Jaya yang berdedikasi.. Aku kagum dengan semangat beliau..

Perarakan bermula...


Stadium Tun Zaidi Sibu



Nampak tak ada cikgu yang tengah terjemahkan bahasa isyarat semasa ucapan berlangsung..



Habis sudah... Jom... Kita bergambar.. 


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...