Wednesday 16 July 2014

Talkative Akiff..

Tadi balik dari sekolah terus aku call Tok Su Akiff (Pengasuh Akiff).. Mujur Akiff belum tido petang lagi.. So, sempat la bercakap dengan dia walaupun sekejap.. Terubat rindu bila dengar suara dia.. Kalau aku call En. Hubby lagi la.. Dia lari mengekek gelak tutup muka dengan bantal tak mau cakap dengan aku.. Akiff kalau ada abah dia... Dia gedik sikit.. Hahaha... Kalau call Tok Su Akiff dapat la aku cakap dengan dia..

Hari ni Tok Su Akiff cakap dia mengadu pasal kejadian semalam... Akiff cakap umah kotoq... Abah Vacum... Akiff takut... Akiff makan aiskrim... Pot Pet Pot Pet... Jenuh melayan.. Hahaha.. Okay aku terjemahkan eek.. Rumah kotor sebab Akiff makan roti habis bersepah.. Dah bersepah tu abah dia ambil vacum.. Disebab kan Akiff ni penakut Vacum dia nangis la... Lepas tu dia cakap la dia makan aiskrim masa keluar dengan Abah pi jalan-jalan.. Hahaha... Haaa... Lagi satu... Tok Su Akiff cakap dia bawak wisel. Lepas dia tiup dia ketawa.. Tiup... Ketawa.. Tiup Ketawa... Hahaha... Biasa la dapat benda baru..

Tak sabarnya nak balik nak dengar dia pot pet pot pet...


No comments:

Post a Comment