nuffnang adds

Sunday, 20 July 2014

Bersahur dengan sekotak susu coklat Anlene.

Assalamualaikum.. 

Tadi pagi aku terlewat bangun sahur.. 4.40 pagi... Waktu imsak kat Sibu sekarang ni pukul 5.00pagi.. Nasib baik la aku ada beli susu coklat Anlene.. Aku minum satu kotak n kurma.. Yang tu dah buat aku kenyang.. Aku ni bukannya lalu nak makan berat-berat macam nasi ka... Cukup hanya roti dan milo pun dah cukup.. 


Haaa... Nampak tak? Nasib ada susu kotak ni.. Kalau sapa yang tak suka minum susu boleh minum susu coklat ni.. Sebab dia tak rasa macam susu.. Rasa coklat.. Betoi dak apa yang aku cakap ni... Hahaha... Okey... Lupa pulak nak bagi tahu... INI BUKAN ENTRY BERBAYAR YER.. Aku hanya kongsikan jer... Okey... Selamat bersahur dan menunaikan ibadah puasa.. ^-^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...