nuffnang adds

Tuesday, 1 July 2014

Akiff main permainan tradisional..

Assalamualaikum...

Baru-baru ini... Tak baru la sangat.. Cerita dah lama dah.. Hahaha.. Akiff balik kampung kat penang.. Bila balik penang mesti dia nak main kat luar.. Sebab kawasan kampung.. Kalau balik kedah dia pandai pulak bangun pagi-pagi tak kalut nak main kat luar.. Tahu dah keadaan macam mana.. Sebab mertua aku duduk rumah taman...


Haa... Permainan tradisional.. Guli.. Pernah main tak masa kecik-kecik dulu.. Akiff masih berpeluang main guli bila balik kampung... Kalau duduk kat KL nak main kat mana la.. Rumah pun bertingkat-tingkat bukannya rumah teres..


Nampak? Ada gaya tak? Hahaha...

Nampak tak "asa" tengah mengarah tuuu...


Yang pakai singlet tu adik aku yang bongsu.. Baju pink tu Kak Yang akiff.. Pantang nampak Kak Yang.. Keja nak merap Kak Yang ja.. Rapat sungguh dia dengan Kak Yang..


Haa... Dah ramai dah.. Ni kawasan rumah aku kat kampung..



Nampak? Macam-macam gaya ada.. Akiff bukan main cekak pinggang...



6 comments:

  1. Replies
    1. betul tuuu... Teringat dulo-dulo.. Hihihi...

      Delete
  2. wah seronoknya akiff main guli... adik ash nak belajar dengan abang akiff boleh...

    ReplyDelete
  3. wahh! seronok akiff main eh , pandaii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak gaya macam pandai ja dia... Hahaha..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...