nuffnang adds

Thursday, 24 July 2014

Survey tiket flight.


Assalamualaikum...

Gambar di atas merupakan contengan kertas tentang harga tiket kapal terbang.. Aku akan survey harga tiket kapal terbang Air Asia n MAS saja.. KENAPA? Sebab tu ja yang ada.. Huhuhu.. Kenapa la MALINDO tak ada pernerbangan dari Sibu ni. Huhuhu.. Kesian kat golongan yang macam aku ni la.. Nampak tak bukan main aku conteng.. Tiket flight ni kalau lambat mula la dia naik harga.. Bila aku survey hari ni harga lain.. Minggu depan harga lain dah. MALINDO please datang ke Sibu.. Huhuhu... Aku mintak sangat.. Kalau satu flight pun jadi laa.. Tapi petang la.. Sure orang akan ambil punya.. Hehehe.. 

6 comments:

  1. memang la tiket macma tu .. bila dekat hari perayaan hg akan melambung .. so memang kalo perasan .. waktu promotion serendah mana pun .. kalu kita pilih tarikh yg berdekatan hari perayaan hg dia akan jd lebih mahal dari tiket isnin hingga khamis hari bekerja biasa ...

    Nat lom cuba Malindo lagi .. hehehe .. selamat ahri raya .. moga selamat dalam perjalanan Aamiin

    ReplyDelete
  2. Flight memang kena survey baru boleh dapat murah kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...