nuffnang adds

Monday, 14 July 2014

Luahan Ending Kerana Terpaksa Aku Relakan..

Assalamualaikum...

Sumber gambar : google


Aku nak meluahkan perasaan sikit tentang Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan.. Aku memang peminat setia drama ni.. Sampai menangis-nangis.. Hahaha... Boleh gitu.. En. Hubby aku pun tahu dah... Dia duk kata asyik drama jaa... Tau dah bini dia macam mana kalau tengok drama walaupun dia tak nampak apa yang berlaku masa aku tengok drama ni... Hahahaha...

Tapi..... Dah berapa lama aku duk ikut cerita ni... Tiba-tiba ending dia macam laju ja nak habiskan.. Boleh pulak dialog Dato' Sofea yang terakhir tu... Sebenarnya auntie tahu mak Indah di mana... Gggrrrrrrr.... Geram aku. Macam tergantung jer... Macam ada sambung jer... Macam tak puas hati jer... Huhuhu... Banyak yang persoalkan.. Dato' Sofea ni kenal ke dengan mak Indah? Apa hubungan mak Indah dengan Dato' Sofea ni?

Hiiissshhh... Macam-macam persoalan lah... Apa-apa pun.. Cerita ni membuatkan aku nak beli novel dia... Tu mesti nak suruh beli novel tu.. Aku memang cari novel ni lama dah.. Tapi habis stock.. So, kena tunggu la.. Mesti ada punyaa...

3 comments:

  1. Haha sama la kita, menunggu kemain lama tp ending dia buat kita geram je. Memang nak kena bl novel gak kan

    ReplyDelete
  2. kan?
    kena beli novelnya bru puas hati. hehe

    ReplyDelete
  3. itu laa.. cari novel tak jumpa lagi ni.. Hihihi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...