nuffnang adds

Sunday, 20 July 2014

Sampul Duit Raya dari Perodua..


Kelmarin aku pergi servis kereta viva kawan aku yang sekarang tengah cuti bersalin.. Aku pergi dengan kawan aku ila di Pusat Servis Perodua Bukit Lima, Sibu... Gambar di atas tu sampul duit raya perodua.. Cantik kan? So, dah pergi berdua... Bahagi dua la sampul tu... Hehehe...

7 comments:

  1. wahh.. bestnya. comel pula tu. malangnya saya tak ada kereta, so x dapat ler nak sampul dari perodua tu. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comelkan? Zaza suka yang hijau tuu... Hehehe..

      Delete
  2. eeee cantiknye sampul duit raya tu!
    nak satu boleh? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak satu jer ker? Satu jer tau.. Hehehe..

      Delete
  3. alahai putih.cantiknya :D
    salam kenal dari saya

    ReplyDelete
  4. menariknya. Perodua sekarang pun dah penuh nak gi servis

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...