nuffnang adds

Sunday, 13 July 2014

Handbag Ku Putus Talinya..


Nampak tak? Dah putus dah tali handbag aku.. Aku ni suka letak macam-macam dalam handbag. Tu belum mainan Akiff n barang En Hubby aku ni.. Tapi, aku rasa beg ni merajuk pun ada sebab dia tau aku beli handbag baru. klik situ. Tu yang dia merajuk tu.. Huhuhu..

Tapi sekarang kat sini aku pakai beg lain.. Ke hulu ke hilir aku bawak.. Nasib la ada beg ni.. Kalau tidak kena beli lagi.. Kan membazir.. Hehehe...


Beg kain ni la aku bawak.. Besar kan..Macam-macam aku boleh letak dalam tu..


2 comments:

  1. hahaha...biasalah. dia dapat rasa aura kita. saya beli laptop baru pun, laptop lama terus rosak. sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu laa... Boleh pulak dia merajuk.. Hahaha..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...