Saturday 12 July 2014

Shopping Online Raya...

Raya lagi 2 minggu ja.. Baju Raya aku rasanya dah cukup kut.. Tak payah nak beli dah.. Tahun ni jimat sikit.. Nak tahu kenapa jimat? Kain untuk buat baju raya tu mak aku sponsor masa mak aku pi Rombongan ke Bandung hari tu.. Baju pulak mak aku jahitkan.. Nak tahu baju raya tahun ni color apa? Nanti aku tunjukkan... Surprise.. Hahaha... Okey.. Baju raya dah settle.. Tak payah fikir dah walaupun belum siap lagi.. Hihihi.. 

Baju blouse aku dah beli online.. Baru-baru ni En. Hubby aku dapat voucer dari ZALORA RM150.. Aku bayar RM50 ja.. Sebab En Hubby pesan beli lebih dari voucher tu jangan kurang.. Hihihi.. So aku dibenarkan guna voucher tu 100%... Mula-mula tu ingatkan nak beli baju En. Hubby sekali.. Pilih punya pilih... Size En Hubby aku ni kecik sangat.. Hihhihi... Tak ada size untuk En. Hubby aku.. So, Baju aku saja lah aku borong.. Aku dapat voucer ni ada la nak dekat sebulan.. Lepas tu pemilihan nak beli baju apa pun aku ambil masa sebulan.. Berpinau aku nak pilih.. Banyak pilihan sangat.. Huhuhu... So, aku dapat tangkap 2 baju blouse n 2 handbag... Bag mesti beli.. Aku ni "Hantu Beg".. Nanti balik kampung mesti mak aku cakap.. Beli beg baru lagi? Itu sudah menjadi kebiasaan... Walaupun beg yang aku guna ni dah putus.. Huhuhu... Ehhh... Aku tak bagi tau eek? Nanti aku bagi tau aku pakai beg apa letak purse aku.. Hehehe... Tapi, beg yang mak aku bagi masih ada lagi kat rumah KL nuuuu... Mak aku ni dah tau aku ni gila beg dia asyik bagi ja beg yang dia tak mau kat aku. Hahaha... Eh... Dah melalut dah ni cerita pasal beg.. Apa laaaa.... Hahaha...


Haa... Nampak tak? Segedabak kotak hantar kat aku.. Ambil masa 2 hari ja nak sampai kat alamat yang aku bagi tuu.. Aku rasa sekejapjugak..


Ni hasil tangkapan aku dari ZALORA.. Plastik pun En. Hubby aku tak buang masa tangkap gambar.. Hahaha... Baju tu tak tau la muat ka tak.. Mintak-mintak muat la.. Rasanya aku dah ukur ukuran yang dia bagi n pilih yang sesuai.. Ehhh... Ada lagi.. Tudung raya aku belum tunjuk.. Hehehe..


Haaa... Tudung aku beli kat SUGARSCARF.. Aku ada tengok kat ZALORA.. Tapi, tak meenuhi kriteria yang aku nak.. Ceeewaaah.. Hahaha.. Bukan apa aku nak pilih color yang aku nak tak jumpa..


Ini lah hasil tangkapan aku... Tak sabarnya nak tengok.. Hihihihi.. Semua ni aku Online Shopping ja.. Semuanya dihujung jari.. Hahahahaha... Tapi INGAT... Online Shopping ni kita tak nampak keluarkan duit.. So, beringatlah semasa membeli.. Siapkan TARGET n BUDGET di kepala masa nak membeli tu.. Dan beli barang di website yang dipercayai.. Jangan tertipu.. Hihihi.. Pesanan hamba kepada tuan hamba semua.. Hehehe...

No comments:

Post a Comment