nuffnang adds

Tuesday, 4 September 2012

Hantaran perkahwinan my big bro..

Sebelum ni aku ada tunjuk macam mana nak buat 'paper flower' kan? Kalau nak tau boleh klik SINI... Aku semat 'paper flower' yang aku buat ni kat hantaran ni bagi menggantikan bunga segar.. Low Budget punya pasal.. Hantaran kahwin untuk abang aku ni bukan la cantik sangat pun.. Tapi aku puas hati dengan hasil kerjaku sendiri.. Kalau aku tak puji diri sendiri sapa lagi nak puji kan? Hihihihi... Ada yang aku tengok buku ada yang aku buat ikut kepala hotak aku sendiri.. Boleh la tengok-tengok jamu mata.. 

Sirih junjung yang melambangkan keindahan tradisi melayu...


Telekung dan sejadah..



Perfume..


Kain sepersalinan..


Towel...


Chocolate..


Handbag..


Cincin dan Mas Kahwin..


Wang hantaran...


6 comments:

  1. Boleh bukak bisness ni.. hihiihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk bukak bisnes kena komitmen yang tinggi.. Belum tahap tu lagi.. Kalau nak buat untuk adik beradik boleh laa..

      Delete
  2. wow...cantik!!!mcm tempah kat kedai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks.. Eh.. Rasanya tempah kat kedai lagi cantk kut.. hihihi..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...