nuffnang adds

Wednesday, 19 September 2012

Nak tengok tahap kemalasan Akiff?

Haaa... Gambar kat bawah tu akiff masih dalam buai.. Dia baru ja bangun.. Kalau bangun nagis ni mesti dia lapar. Kalau macam ni kena umpan benda makan ja..




Haaa... Akiff makan kek lapis. Penuh dalam mulut..


Ni dah tambah yang baru.. Bukan main suka lagi dia kalau kek.. Haaa... Masa ni ok lagi.. Nak tahu apa jadi selepas ini? Jeng.. Jeng.. Jeng...

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!



Tuuuudiaaa.. Tahap kemalasan akiff yang melampau. Tu belum dia makan masuk dalam bilik lagi.. Ada hari tu dia bawak biskut masuk dalam bilik.. Siap landing atas katil lagi.. Biasa la kan budak-budak.. Macam-macam fesyen..




2 comments:

  1. Kalau kita buat macam ni memang mintak penyepakkk je kan... hihihiihi.. Sib baik baby je... =p

    ReplyDelete
  2. memang pun.. akiff ni kita larang makin dia buat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...