nuffnang adds

Thursday, 20 September 2012

Lake Valley, BTHO..

Sempena cuti Hari Malaysia ni, aku n hubby sempat pi lepak kat tepi tasik dekat Bandar Tun Hussin Onn. Dua hari berturut-turut... Lake Valley di beri nama.. Saja bawak jalan hirup udara segar.. Kat sini Akiff boleh bagi makan ikan.. Ada playground boleh Akiff main buai..


Tengok Akiff tengok ja ikan kat dalam tasik..


Antara ikan-ikan yang ada dalam tasik. Ikan dalam tasik ni besar-besar tau..


Akiff n ummie..


Akiff tunjuk apa tuu..


Akiff n abah bagi makan ikan.. Bagi makan roti yang dah berkulat ja pun.



4 comments:

  1. Ida pun pergi... bawak Mushang lagi.. HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... dia tak terjun tasik ka tangkap ikan kat tasik tu?

      Delete
  2. syok sekali sekala bersantai di taman tasik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...