nuffnang adds

Tuesday, 18 September 2012

Apa nak jadi..



Gambar ihsan dari Facebook..


Aku tak faham betul dengan budak zaman sekarang.. Astaghfirullah Hal Azim.. Mintak dijauhkan dari anak-anak aku, adik beradik dan keluargaku terjadi sebegini..

Kenapa sampai begitu sanggup mencampak anak dari tingkat 3. Kalau tak mahu bagi saja kat orang lain yang mahukannya.. Aku hairan betul.. Kita kalau dah melahirkan anak tu mesti terbit perasaan sayang kita terhadap anak tu. Aku tak tahu apa yang difikirkan oleh ibu kepada anak yang tidak berdosa ini. Mungkin dia rasa stress atau berada dalam keadaan yang tidak stabil. 

Sedih betul aku tengok.. Harap dijauhkan la dari keluarga ku benda-benda macam ni..

2 comments:

  1. Ida tak leh baca benda benda gini, rasa nak sepak terajang je budak budak tu. ishkk.. geram!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang geram.. Baby tu tak berdosa.. Rasa nak menangis bila tengok baby tu..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...