Tuesday 18 September 2012

Singgah makan dulu...


Ini minggu lepas punya cerita.. Walaupun nak dekat basi tak basi.. Aku nak cerita jugak. Minggu lepas start aku masuk study. So, hubby aku nak pergi hantar agak susah sikit la.. Faham-faham saja lah akiff macam mana sekarang. So, hubby aku ajak cousin dia teman untuk pegang akiff. 

Akiff say PEACE..

Sebelum kami pergi Tanjung Malim kami singgah Fruitland VIVA Home dulu. Alang-alang hubby aku ada voucher RM40, lebih baik guna seadanya.. Nak tahu menu apa kami pesan? Tengok lah gambar di bawah.. 


Ni jus kiwi dan longan.. Jus kiwi Cousin cakap memang peerrgh.. Sedap.. Longan pun sodap..


Nasi lemak rendang ni memang sedap.. Hubby aku makan dia kata terbaek..


Chicken Chop dia ala ala.. Memang ayam dia keras..


Nugget untuk Akiff.. Tapi Akiff suka chip lagi..


Rainbow lolo.. Sedap jugak..

Tapi, yang ni lagi sedap.. Aku suka. Dah la aku tak boleh tengok strawberry.. Hihihihi.. Ni Strawberry lolo..

Ni bil dia.. Disebabkan ada voucer RM40.. So, murah laa.. Ni kami makan 4 orang. Murah kan? Hahaha.. Sebab ada orang belanja... Hihihihi..






2 comments:

  1. Oo.. voucher yang die beli tu? Macam menarik... boleh lah pergi kalau ada voucher lagi.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'aa.. lepas tu dapat voucher Rm5 3 keping.. Tapi boleh guna RM5 untuk satu resit..

      Delete