Wednesday 19 September 2012

Orion Giveaway




Jom Join GA by Asyqin Azahar..  Aku nak join jugak la.. Aku tengok ni dari blog Hubby aku.. Apa lagi.. Hadiah pun lumayan jugak ni.. BEST.. BEST.. BEST..

Syarat-syarat :-

Wajib follow Blog empunya diri Asyqin Azahar..

Wajib LIKE page beliau..

Last sekali mesti lengkapkan ayat di bawah ni.. Tak kisah la hampa semua nak buat macam mana..

SAYA NAK MENANG Ipad SEBAB memang saya gilakan gadget-gadget macam ni. Disebabkan masih belajar dan bukannya kaya sangat pun so kena la simpan dulu angan-angan nak memiliki IPAD ni.. Saya juga senang nak bawa ke kelas memandangkan lecturer selalu menagdakan perbincangan dan memerlukan saya membawa laptop. So, kalau ada IPAD tak perlu saya nak bawak laptop masuk ke kelas. Lagipun IPAD kan senang nak di bawa ke mana pun. IPAD kan MESRA ALAM.. Kalau ada Ipad boleh la AKIFF learn n play melalui sini. Memandangkan dia pun pantang nampak laptop.. Kesian pulak dia kalau pergi shopping complex tengok mereka yang peringkat umur dia duk main IPAD.. Dia TERINGIN tuu... So... PLEEEEEAAAASSSSEEE... MIntak-mintak la saya BERTUAH yaaa... Hihihihi... 

NAAAAAAKKKKK IIIIIPAAAAAAD...




p/s : Lepas tu jangan lupa tinggalkan jejak anda di PAGE beliau yaa... 

No comments:

Post a Comment