nuffnang adds

Monday, 9 December 2013

Akiff Mirza terlebih aktif.

Sambung cerita pasal akiff bukan main excited nya sampai terbawa-bawa kat rumah. Kalau nak tahu entry sebelum ni klik kat pesta buku. Tak berkaitan kan? Tapi dalam tu diselitkan sikit cerita akiff..

Balik ja dari The Mines macam biasa la.. Aku tukarkan baju dia dan bersihkan badan dia sikit.. Masa tu macam biasa la. Terlompat-lompat la dia tengok kartun dia.. Sambil menari-nari. Entah masa bila entah dia ambil tupperware terus baling.. Piiewww.. Kena batang hidung aku. Dia cakap bukak laa... Aku dah rasa nak menangis dah.. Sambil bukak tupperware tuu.. Rasa pedihnya.. Tengok jari ada kesan darah dari hidung.. Tak sangka sampai berdarah..

Nak tahu apa reaksi akiff buat tak tahuya dia.. Abah suruh akiff say sorry.. Akiff cakap la sorry.. Lepas tu layan balik cerita kartun dia..

Ummie tak kisah pun Akiff baling tupperware kat ummie. Akiff tak cakap sorry pun ummie maafkan.. Ummie tahu akiff tak sengaja.. Huhuhu.. Bukan sekali dua akiff buli ummie.. Selalunya reemote astro ja sampai kat kepala.. Akiff bagi hadiah birthday in advance.. Tambah sikit color kat hidung.. 

kesan luka kat hidung..

tupperware ni la yang hinggap kat hidung aku.. huhuhu..


Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...