nuffnang adds

Friday, 13 December 2013

Akiff n Mickey Mouse..

Akiff sekarang tak habis2 dengan mickey mouse.. Dulu kartun lain.. Berubah2.. Akiff ni cepat boring.. Berubah2 minat dia.. 2 malam dah dia nangis nak tengok mickey mouse tengah2 malam.. Ummie n abah dia dah ngantuk dah.. Dia nangis2 nak tengok mickey mouse yang dah pukul 12 tengah malam dah masa tu.. Ada jugak kami dua masuk bilik tinggai dia sorang apa lagi tarik tangan abah la suruh teman.. Hihihihi... Semalam abah dia bawak keluar soft toy mickey mouse.. Tido berpeluk mickey mouse dia..


Pagi ni bangun pun pegang mickey mouse diaa..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...