nuffnang adds

Wednesday, 10 September 2014

Mural Kelas Pendidikan Khas in progress..


Haa... Gambar di atas ni rangka lukisan Mural... Ni bukan aku lukis tau.. Aku mana pandai lukis mural yang cantik macam ni.. Ni hasil dari jari runcing cikgu Aziz.. Cikgu Aziz ni cikgu seni.. Memang terrer la dia lukis.. Sekejap jaa... Tak sempat pulak nak ambil gambar dia.. Dia juz buat lakaran..  



Haa.. Bahagian warna ni tunggu hasil dari student aku, Cikgu Pau n Ramlah.. Ni belum habis warna lagi.. Ada cadangan nak buat mural kat kelas belakang lagi. Nanti bila dah start lukis aku tangkap gambar.. Hihihi..

4 comments:

  1. bestnye tgk org melukis....tp sy xreti melukis

    ReplyDelete
  2. Biasa dlm satu-satu sekolah mesti ada yg kreatif utk menaikkan seri dan keceriaan.
    Belum siap pun dah nampak cantiknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. So,yang kreatif tu la kena tolong yang tak kreatif ni.. Hehehe..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...