nuffnang adds

Friday, 26 September 2014

Pokok Bunga Ros Cameron.

Aku ni memang peminat tegar bunga-bungaan.. Tambah-tambah lagi bunga Rose.. Aku suka keharuman bunga rose tu.. En Hubby dah tau dah memang kalau aku pi Cameron mesti nak bawak balik berjambak-jambak bunga rose. Tapi kali ni lain... Aku beli pokok terus.. Hammmikk... Hehehe..


Pokok bunga ros ni aku amanahkan En. Hubby tolong tengokkan.. Macam mana la keadaan dia sekarang? Haa.. Pokok ni aku beli dengan harga RM11.. Dia letak RM13. Aku mintak Kurang RM10 dia tak bagi.. Lagi RM1 ja... Aku beli kat Pasar Malam Brincang Cameron Highland.

7 comments:

  1. beli 2 3 pokok tanam kat tepi bakoloni cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Mula-mulasatu la dulu.. Nak jaga tak sempat memandangkan duduk berjauhan ni..

      Delete
  2. cantiknya...huu kan best dapat hadiah ni hari hari hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat hadiah hari-hari jenuh ni.. Penuh satu rumah dengan pokok ros.. Hehehe..

      Delete
  3. bestnya.. nampak segar sangat. tapi saya x reti jaga bunga kalau orang bagi. so, simpan dalam buku je. hee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...