nuffnang adds

Sunday, 28 September 2014

Berlagaknya Akiff..


Nampak tak cara dia minum air? Berlagaknya.. Tangan sebelah tahan kat drawer tu. Masa ni kat kampung rumah mak chaq aku. Dia ajak aku teman dia minum air. Bila aku tengok dia berdiri santai ja macam tu.. Apa lagi... Snap la.. Hihihi..

5 comments:

  1. amboii akiff. haha. dan dan je minum air mcm tu. kemain tangan n kaki dia

    ReplyDelete
  2. haha...boleh tahan juga aktiff ni :)

    ReplyDelete
  3. kak zaza,lama x tgk cawan lagu tu..kena balik utara baru jmpa cawan tu..nostalgia sunggoh :)
    tak sabar nak balik perlis bulan depan :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...