nuffnang adds

Thursday, 21 August 2014

Solivite pilihan Akiff..

Picture by Google..

Akiff memang suka gila dengan Solivite.. Bila telefon hubby aku.. Tanya Akiff buat apa? Mesti tengah minum Solivite.. Dalam sehari tu boleh berbotol-botol.. Tapi sekarang ni hubby aku hadkan.. Stop seminggu jap.. Hari ni baru beli.. Bukan apa.. Risau dengan kandungan gula dalam solivite tu.. Kalau dah sampai sehari berbotol-botol minum.. Sapa yang tak risau.. Ampa semua rasa solivite ni bagus ka?

Lupa pulak nak bagi tahu.. Akiff memang tak boleh minum vitagen n yakult.. Masa umur dia setahun lebih pernah bagi dia minum. Lepas minum dia cirit. Ni dah umur 3 tahun tak tau la pulak dia masih allergic lagi ka tak dengan vitagen n yakult..

5 comments:

  1. dah lame tak minum solivite.. hihi.. vitagen pon oke utk knak2 kot.. anis singgah sini dan follow back sini.. :) thanx singgah blog anis.. :)

    ReplyDelete
  2. wah., sedap tuu air ni kak.. cuba research kat google kak? tp kalo air cmnie salu byk gak kandungan gulanya.. kene had kan laa :)

    ReplyDelete
  3. sedap :D saya suka hehe..tapi lebih suka vitagen dan yakult heee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...