Friday 22 August 2014

iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger

Aku merupakan salah seorang yang meminati pelbagai gajet telefon.. iPhone 5s memang salah satu dalam senarai gajet pilihan aku la.. Disebabkan harga dia yang agak mahal.. Aku letak sebelah dulu.. Belum berkesempatan lagi.. Haaa... Blog DENAI HATI klik ada membuat peraduan iPhone 5s.. Kalau aku ada rezeki boleh la merasa guna iPhone 5s ni.. Mana tau dapat kan? Amiiiin.... Ampa semua doakan aku eek.. Hihihi..

Hadiah utama : tiga unit i Phone 5s 16GB untuk tiga pemenang.
Hadiah saguhati : Wang tunai akan di umumkan jumlah dan kategori di entri lain.


Kalau dapat yang warna gold pun best jugak kan.. Hehehe..

Antara ciri-ciri yang terdapat dalam iPhone 5s ni ialah Cip pemprosesan yang berasaskan 64 bit, Fingerprint sensor, Ultrafast LTE wireless, 8 megapiksel iSight, merakam sehinnga 10 rakaman dalam sesaat, merakamkan video HD (720p) pada kadar 120fps dan sistem operasi yang tercanggih iOS 7. Salah satu kriteria yang menarik perhatian aku ialah Fingerprint sensor.. Waaa... Canggih tuu.. Hehehe..

Untuk keterangan lebih lanjut boleh la klik ke website Apple ni..

Jom layan official video iPhone 5s ni..


Okey... Antara penaja peraduan ini ialah...

22. Arwah Syuhada Baharudin (http://www.syuhada1981.com @http://syuhadabaharudin.com) juga salah seorang penaja. Kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah untuk arwah semuga tajaan ini menjadi sedekah yang terima oleh ALLAH.

18 comments:

  1. wah. bestnyaaaaaaaaaaaaa.

    goodluck :)

    ReplyDelete
  2. wow Tiga iPhone 5S yang cool dan best fitur dan canggih memang patut untuk dimiliki blogger, terima kasih sudah berbagi

    ReplyDelete
  3. iPhone 5S? Wowww! Semoga berjaya :)

    ReplyDelete
  4. Salam buat Zaza... moga ada peluang utk ke cabaran seterusnya. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  5. Selamat berjaya di dalam contest yang hebat ini :-)

    ReplyDelete
  6. billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya.

    ReplyDelete
  7. Semoga berjaya buat zaza dalam cabaran iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger terhangat ini..:)

    ReplyDelete
  8. Salam kemerdekaan ke-57 buat anda.. Semoga sukses hendaknya. Artikel yang ditulis amat menarik. Semoga berjaya ke cabaran seterusnya.

    ReplyDelete