nuffnang adds

Wednesday, 25 July 2012

ANTARA DUA...

Semalam aku p pasar ramadhan kat Bandar Tun Hussein Onn.. Punya la ramai.. Aku kata kat hubby aku kalau ramai sangat tak payah singgah laa.. Nak beli kuih ja pun.. Hubby aku cakap, kalau tak dapat parking kita balik. Dan dan dapat parking.. Hihihii... Eh.. Bukan nak cerita pasal pasar ramadhan.. 

Ok.. Balik ja rumah terus capai remote astro tekan channel 106.. Aik? Tak ada? Tak tayang dah ka? Hmmm... Aku rasa dia tukar time kut.. Tak apa.. Macam biasa la sedia makan n sambil-sambil tu bukak tv3 Dejavu Di Kinabalu.. Pukul 7:30 teringat nak tengok channel 106.. Haaa? Kenapa dia ubah sama time dengan cerita ni... Adooiiyaa.. Tak apa lah.. Astro mesti ada ulangan..







It's ok.. Geng Surau Musim II ada siaran ulangan pukul 5:15 pagi.. Lepas sahur boleh la tengok.. Hihihihi...


8 comments:

  1. ooo , layan geng surau ea.. hihihi , sy kul 7 je depan tv tunggu bazli , ammar ngan nadira :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dua-dua layan.. hihihihi..

      Delete
  2. A for Ammar B for Bazli..S for Selamat berbuka petang nanti;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi... ok.. Selamat berbuka jugak..

      Delete
  3. Ida akan pastikan kul 7pm dah siap segala galanya.. sbb nak fokus pada Dejavu ni.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa... Dejavu punya pasal kan? hihihihi..

      Delete
  4. datang bagi ucapan terima kasih sebb sudi follow blog saya.. ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...