Saturday 21 July 2012

Adoyaaaii Akiff...


Kelmarin petang aku tengok Akiff kusyuk ja dengan BabyTv dia.. Tak berganjak langsung.. Terlintas di hati ku nak tangkap gambar dia tengah layan perasaan dengan BabyTv dia.. Aku bangun cari Handphone aku.. Terkulat-kulat la aku cari.. Sampai Akiff pun sibuk bangun la. Dia pun nak cari jugak la.. Mana p la handphone aku ni? Adooiiiyaaaii... Akiff sembunyi handphone ummie ka? Aku bercakap dengan dia.. Macam dia faham ja.. Tapi aku rasa dia faham kut aku cari benda.. Tapi tak tau apa dia.. Hihihihi... 

Jenguk bawah sofa tak ada.. Belakang sofa tak ada.. Dalam bilik tak ada... Dekat dapur tak ada... Lepas tu aku teringat nak suruh my hubby call kan.. Aku inbox FB hubby aku. Dia kata dah call tapi macam OFF ja. Rasanya aku tak OFF handphone aku. Hati dah tak senang.. Mana la.. Sambil bagi mandi akiff aku teringat maybe akiff buang kat luar tingkap kut.. Adooooiii... Akiff pernah sekali buang sudu dia. Lepas siap-siapkan Akiff terus turun bawah.. Maklumlah.. Rumah aku 4 tingkat..

Haaaa.... Nampak... Casing belakang ja.. Cari dia punya badan sudah hilang daaa.. Aku tak tau la sama ada orang dah songlap ka buang ka tak tau la.. Tapi kalau orang amik pun hidup lagi ka handphone aku. Jatuh satu tingkat. Call Digi center tolong block dan malam tu jugak p digi center amik nombor yang sama.. Tapi, sampai sekarang tak aktif-aktif jugak. Tengok malam ni macam mana. Malam ni baru nak call..



Ni la handphone aku yang telah didermakan kepada orang.


Sekarang ni dah turun pangkat pakai handphone lama. Sony jugak.. Huhuhuhu... Mujur ada.. Hmmmm... Akiff nak ummie beli Galaxy Note kan? Tu laaa... Ummie duk cakap sangat nak beli tapi tak beli beli lagi.. Haa... Akiff dermalaaa kat orang handphone tu. Hihihihi..


Sekarang aku pakai Hazel ja..



Moral of the story : Jangan letak handphone merata-rata dan berdekatan dengan tingkap.

4 comments:

  1. galaxy note 2 pun dah nak keluar x lama lagi.... bleh menabung dulu + duit raya... he hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa.. dengar kata bln 9 ni keluar.. tapi mesti mahai lagi kan? bila tahun boleh beli ntah.. tangan dah gatai nak beli ni.. hihihihi...

      Delete
  2. Mak aii? Sungguh lah akiff yang buang? hikhikhik.. Note 2 terbaik! Bagus2, cepat2 sikit kuar Note 2.. Boleh beli Note 1 tu dengan hege murah.. hikhihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaa... dia ingat mainan dia la tuu.. Hmmm... kalau kluar note 2, rambang mata pulak nak beli yang mana.. hihihi..

      Delete