nuffnang adds

Wednesday, 14 December 2011

Penangan demam OMBAK RINDU..


Sekarang ni 'demam' Ombak Rindu sedang melanda.. Aku buka Facebook, Blog, tv semua cerita pasal Ombak Rindu. Orang di sekeliling aku pun dah kena 'demam' Ombak Rindu. Sampai aku boleh mimpi my hubby tolong beli tiket wayang nak tengok ombak rindu. Padahal, realitinya dia bukan main tak suka cerita tu. Dia cakap cerita tu bukan tengok kat wayang. Cerita yang tengok kat wayang mesti ada bunyi gedebung gedebang.. Sorry hubby tercerita pulak.. Hihihi.. Jangan marah eekk..


Bila la agaknya nak tengok.. Cerita Nur Kasih The Movie pun tak kesampaian. Agaknya tak berkesempatan tengok kat wayang tengok kat tv pun jadi lah.. Aku faham dengan keadaan aku ni. Dah lama jugak la aku tak menjejak kaki ke paggung wayang tu.. Nanti-nanti lah.. Bila Akiff dah besar sikit kita pergi tengok wayang sama-sama kan Akiff.. Akiff teman ummie tau.. 

6 comments:

  1. alolo siannya... nak tgk boleh jer... bawak la akiff skali... kalau dia buat hal abg layan la dia kat luar... hehehe...

    ReplyDelete
  2. tunggu je fitri upload filem tu.....buleh tgk banyak kali kat tv umah......

    ReplyDelete
  3. tu la... tunggu fitri masukkan nnti... pastu kite sedut layan kat umah...

    ReplyDelete
  4. eeehh.. tak baik.. tak baik.. duk download2 tuu.. beli yang original laa..

    ReplyDelete
  5. Fiem yang menarik.. mesti tonton.

    ReplyDelete
  6. Nur: Dah tgk dah.. hihihi.. yg download pny..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...