nuffnang adds

Friday, 9 December 2011

My Baby Boom ^-^


Tanggal 23hb Mac 2011, jam 1940 seberat 3.05kg. Hari yang penuh bahagia dalam diriku.





Masa ni bru nk kluar hospital.. Nurse tu bubuh bedak mcm tepung gomak daa..

Setibanya dirumah akiff disambut dgn gembiranya.. Dari keluarga sebelah aku dan suamiku.. Bukan main seronok lagi akiff yang ditunggu-tunggu. Pada keesokannya akif dimasukkan wad sebab 'kuning'. Tapi semalam ja la. Walaupun semalam hati aku bukan main gelisah lagi. Tak tidur aku dibuatnya. Selang sejam aku mesti p tengok akif. Nak menangis pun ada.


Hari ke-12 akiff dibotakkan. Baik ja dia..

Hari berganti hari.. Masa berganti masa akiff dah boleh meniarap.

Yeeeeaaahhh.. Dah boleh meniarap dengan sendirinya.. (17/07/2011)


  
 Macam-macam ragam akiff sementara menunggu dia besar.. Ummie harap akiff akan menjadi anak yang soleh di dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...