Saturday 10 December 2011

Ada jugak?

Happy birthday to me.. Happy birthday to me.. Happy birthday happy birthday.. Happy birthday to me..
Dalam hatiku berkata, tahun ni tak ada surprise tak apa la. Tak  payah aku nak lari satu rumah. Bak kata sepupu aku (Qila) "mesti tahun ni kak kena lari satu blok nanti".. Hihihihi...

Pukul 5.10 p.m.. 9 Disember 2011. TOK. TOK. TOK. Assalamualaikuuuuumm.. Macam selalu lah aku pun pergi menyambut my lovely hubby balik dari kerja. "Happy Birthday".. Hihhihihihi... Aku dengan malu-malu kucingnya sambil tersenyum, "kata tahun ni tak ada surprise".. 


Enam kuntum bunga dan sekor mini bear. Sekor ka? Hihihi.. Aik... Ada kad..



Aku pun buka dan baca kad tu.. Nukilan hati suamiku hampir membuatkan aku rasa sebak. :') 
THANKS my love.. 
(Kalau hampa semua nak tau, try la godek-godek mouse tu.. Boleh tak baca? Hihihi...


Petang tu, lepas bagi Akiff makan. Siap apa yang patut. Dalam pukul 6.00 p.m kami keluar rumah pergi MID VALLEY..  Hadiah kali ni pulak my hubby cakap pilih sendiri.. Fikir punya fikir.. Yang ni juga aku pilih.. Tengoklah sendiri..



Ni pulak handbag yang dipilih oleh aku. Hubby aku bagi aku pilih sendiri hadiah tahun ni. Macam tahun lepas gak aku mintak.. Handbag.. Tak ada benda lain ka? Kalau hampa nak tau.. Aku ni memang hantu beg dan kasut.. hahahhaha..



Sudah kami penat berjalan dan Akiff pun dah bagi warning menandakan dia keletihan dan lapar. Destinasi terakhir sebelum kami balik. BURGER KING.. Dah lama aku mencari. akhirnya termakbul jugak.. Macam mengidam la pulak..

No comments:

Post a Comment