Thursday 29 December 2011

Tentang Dhia..


Slot Akasia di TV3 banyak memaparkan kisah drama yang hit. Yang memberi impak dalam kehidupan.. Antaranya Tiramisu, Soffiya, AdaMaya, Nora Elena, Na o Mei, Nur Kasih dan banyak lagi la. Salah satu yang menjadi kegilaan adalah Nur Kasih.. Cerita ni memang hit dulu. Sampai keluar Nur Kasih The Movie la.. Tapi aku bukan nak cerita pasal Nur Kasih. Tapi slot yang membuatkan ramai yang marah-marah, meluahkan perasaan dan ada yang rajin boleh buat cerita lawak pulak dalam Facebook ni.. Walaupun aku sekejap tengok sekejap tak tengok cerita ni. Memang tahu serba sedikit melalui Facebook kawan-kawan. Setiap kali pukul 7 petang ke atas ramai yang post pasal cerita Tentang Dhia ni dalam Wall Facebook. Marah-marah dan geram dekat mak mertua Dhia ni. Hari ni merupakan last episode. Ramai yang ternanti-nanti apa kesudahannya kan.

Yang ni yang melucukan aku.. Aku copy dari wall sepupu aku Dila.. Dila, kak za curi eek.. hihihi...

Kalau nak jelas lagi. Klik pada gambar.

2 comments: