nuffnang adds

Monday, 26 December 2011

Bila akiff demam...

Semalam akiff demam panazzz.. Suhu 39.7c.. Tido ja.. Nak main pun tak mau. Makan pun tak lalu. Aku n Hubby susah hati sangat. Klinik kanak-kanak semua tutup. Cuti Krismas. Nasib kat rumah memang dah spare ubat demam. Sepanjang malam aku 'jelum' air suam kat belakang n bawah ketiak dia. Nak kurangkan suhu badan dia yang panazz tu.. Dalam pukul 0500 baru laa suhu turun ke 37.5c. Hari ni baru la dia buaaiihh.. Panjat sana.. Panjat sini.. Merangkak sana sini.. Pagi ni bawa dia pergi klinik. Doktor cakap suhu dah turun sikit. Mungkin disebabkan jangkitan virus di kerongkong yang buat dia demam. Kalau dalam masa 2 atau 3 hari ni tak kebah demam jugak kena bawa ke hospital la. Takut demam denggi. Simpang malaikat 44.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...