nuffnang adds

Thursday, 6 February 2014

Jangan Bang Jangan..

Haaa... Tajuk kauuu.. Kontroversi yuuu.. Hahahaha.. Ni belum tengok gambar lagi.. Tengok la gambar kat bawah tu? Anda faham? Hahahaha.. Ada pulak iklan macam tu.. Aku ambilgambar ni dalam FB.. Yang tak tahan tuu.. UNTUK YANG BERANI SAHAJA.. Aduuus...


12 comments:

  1. dah berani sgt depa nie, kan...pihak berwajib tgk saja kee...

    ReplyDelete
  2. iklan skrg ni ntah apa2... kekadang buat malu kaum pompuan/lelaki..ntah lah.. kita yg tgk iklan tu plak yg geli...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bg laku macam2 iklan depa buat..

      Delete
    2. Nak bg laku macam2 iklan depa buat..

      Delete
  3. waa..
    1st time tgk iklan cmnie..
    bleh tahan marketing diorg nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la.. zaza pun 1st time gak..

      Delete
  4. benda ni pun boleh diniagakan? hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. boleh buat main2..

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...