nuffnang adds

Tuesday, 11 February 2014

Emosi tak stabil..

Assalamualaikum n selamat tengahari semua.. Hari ini emosi aku belum stabil lagi.. Tengah cuba menenangkan hati.. 
Berita yang aku tunggu2 selama ini ingin menjadi pendidik memberi kejutan kepada aku Jumaat lepas. Tempat dipostingkan ke Sarawak.. Aduus.. Luruh jantung aku.. Bukan tidak bersyukur.. Aku amat2 bersyukur. Tapi aku rasa aku tidak kuat tanpa Akiff.. Kalau nak tinggalkan En. Hubby aku tak kisah.. Ini Akiff yang dah mula nak bermanja2 dengan aku.. Masa study kat UPSI dulu ni pun Akiff dah kurang rapat dengan aku. Asyik2 Abah dia..  Ni nak berjauhan sekali lagi.
Sekarang aku tengah buat rayuan.. Kalau rayuan pun tak boleh.. Aku terpaksa akur la. Saya yang menurut perintah kan.. Doakan rayuan aku diterima n harap aku tabah la.. 

Psst : Aku dah dapat hadiah dari Anum.. Nanti aku update.. 

8 comments:

  1. buatlah solat hajat setiap malam.semoga Allah permudahkan segala urusan zaza..tumpang sedih juga bila dengar zaza kene g srawak.

    ReplyDelete
  2. Kita kena redha... abang pun cuba positifkan diri... hanya fikirkan yg terbaik... kalau tetap ke Sarawak... insyaAllah smua akan ok jer...

    ReplyDelete
  3. kalo sy pun tak sgup nak berpisah dgn ank

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Tengah kuatkan hati ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...