nuffnang adds

Thursday, 2 August 2012

Kebizian Akiff...

Bizi betul Akiff... Lepas aku shut down terus aku p dapur. Tengok-tenok Akiff ambil alih kerja ummie dia.. Dengan kusyuknya tekan sana sini. On balik pulak tuu.. Tutup balik pulak.. Nasib tak rosak laptop ummie ni. Dah la veteren laptop ummie nii.. Huhuuhuhu..

Aku pulak.. Bila nampak dia buat tak endah ja aku cakap jangan. Apa lagi snap laa...











7 comments:

  1. hahaha... ummie saja biar nak bagi laptop rosakla tu... akai nak laptop baru kan... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. tau xpa.. nak suruh beli apple terus.. hahaha..

      Delete
  2. tapi anak abah memang selalu bizi pun...

    ReplyDelete
  3. perghhh...budak2 sekarang da pandai guna laptop...zaman2 cik siti kecik2 dulu...komputer pun tak tau benda apa....heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... Akiff ni pantang nampak kalau kita bukak laptop. dia pun nak menempel..

      Delete
  4. Haaaa.. akifff.. tengok ape tu?? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. akiff tengah tengok laptop ummie.. kut la ada yang rosak.. hihihi..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...