nuffnang adds

Friday, 21 August 2015

Akiff Cemburu tak?

Bila dah adik ni.. Perangai Akiff dah lain macam sikit.. Ada saja dia buat untuk minta perhatian.. Kalau kat kampung tu.. Ummie cakap macam mana pun dia buat tak tahu saja.. Ya laa... Ada geng.. Kadang-kadang tu ada perkataan yang berbaur cemburu di situ... Macam ni..

Ummie / Abah tak sayang abang Akiff ka?
Ummie senyum la kat abang Akiff...
Ummie tengok ni... Abang Akiff senyum..

Sekarang Akiffdah pandai sembang dengan adik dia.. Balik sekolah ja terus tanya adik dia.. Adik dah bangun ka? Abang Akiff dah balik school dah.. 



Ummie tahu abang akiff anak yang baik.. Dan akan menjadi abang yang baik.. 

7 comments:

  1. akiff umo bape?? biasa lah tu dia baru nak sesuaikan diri dgn org baru hehe..sblm ni dia sorg je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akiff 4 tahun.. Selalu semua bg perhatian kat dia.. sekarang bahagi dua.. Dia terasa la..

      Delete
  2. Tahniah atas kelahiran anak kedua. Semoga akif menjadi abang yang baik

    ReplyDelete
  3. Mula-mula memang akan cemburu...tapi bila dah timbul rasa sayang dia..dia akan menjadi seorang abang yang penyayang dan protective.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...