Tuesday 24 June 2014

Hadiah birthday untuk lelaki..

Assalamualaikum...

Entry ni agak ketinggalan sikit.. Tapi tak kisah lah.. Hahaha... Cuti sekolah bulan 5 baru-baru ni aku balik KL... Dari Sibu aku transit Kuching.. Haa.. Kat sini aku ambil peluang beli hadiah kat my hubby.. Amboi... Beli kat airport kaaauuuu... Hahaha.. Kat sini saja aku terfikir nak beli.. Nak tahu hadiah apa? Sat nooo... 


Nampak tak? Rasanya boleh agak tak apa dia?


Nampak tak ketekunan dan kepulunan my hubby bukak hadiah dia..


Haaa... Ni la hadiah dia.. Perfume Mont Blanc Starwalker.. Memang wangi.. Aku sebelum beli aku survey dulu.. Rata-rata aku tengok yang ni memang wangi. Sebelum ni aku ada jugak bagi perfume DKNY New York Limited Edition.. Memang yang tu aku tak jumpa.. Perfume tu aku rekemen jugak.. Wangi...

No comments:

Post a Comment