nuffnang adds

Friday, 20 June 2014

Blog cuti..

Sudah lima hari aku di bumi kenyalang ini.. Masih belum hilang lagi mood cuti.. Blog aku pun dah lama di cutikan.. Hehehe.. Sorry yer darling... Hampir sebulan jugakla.. Biasa la aku.. Kalau cuti sekolah n berada di samping Akiff tersayang.. Memang aku akan bercuti blogging. Sebaiknya aku layan si Akiff lagi.. Hehehe.. Dah jarang jumpa kan? Kena la layan dia sehabis mungkin.. Dah pandai pot pet dah dia sekarang.. Macam-macam pertanyaan n cerita dia nak ungkapkan.. Mulut tu mesti ada perkataan "Kenapa.." Sebab apa? Sel-sel otak sedang berhubung.. Hehehe...

2 comments:

  1. tak pe nanti mood rajin sampai blogging semula..singgah malam sabtu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...