nuffnang adds

Sunday, 12 June 2016

Azif Zafri dah setahun.

Terasa cepat saja masa berlalu. Rasa macam aku kat hospital lagi. Menahan sakit nak beranak.. Huhuhu.. 

Azif Zafri dah setahun sekarang. Dah semakin ligat nak memanjat segala bagai. Dah suka meneroka apa yang dia jumpa dan dah bertinggung berkali-kali nak berdiri sendiri. Tapi bangunnya tidak lagi.. Tak lama lagi nak berjalan la tuuu.. Semoga membesar menjadi anak yang soleh anakku dan berada dalam lindungan RahmatNya.. Amin...


2 comments:

  1. Anak soleh berjaya dunia akhirat, Aamiin Ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete
  2. Bila tengok Azif Zafri ni terasa rindu nak ada baby kecik.. hehehe.. tapi apakan daya bersyukur dengan apa yang ada.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...